Shadow Play
Αυτό το ιδιαίτερο ασπρόμαυρο επεισόδιο κάνει μια νύξη στο φιλμ νουάρ της εποχής του 1940, καθώς οι άγρυπνες νύχτες με τα χάπια επηρεάζουν τη Σπένσερ.