The Mirror Has Three Faces
Η Έμιλι, που εξακολουθεί να μένει σε μοτέλ, ξαφνιάζεται όταν η κυρία ΝτιΛαουρέντις προσφέρεται να την αφήσει να μετακομίσει στο παλιό δωμάτιο της Άλι.