Who's in the Box?
Οπλισμένες με την πληροφορία ότι η Άλισον είναι ζωντανή, η Άρια, η Έμιλι, η Χάνα και η Σπένσερ έχουν τώρα περισσότερες ερωτήσεις από ποτέ.