The Jenna Thing
Η εξαφάνιση της Άλισον συνεχίζει να στοιχειώνει τις Άρια, Έμιλι, Σπένσερ και Χάνα, καθώς εγείρονται ερωτηματικά σχετικά με τη μοιραία νύχτα.