Moments Later
Το μυστήριο και τα απειλητικά μηνύματα συνεχίζονται για τις κολλητές φίλες Έμιλι Φιλντς, Σπένσερ Χέιστινγκς, Χάνα Μαρίν και Άρια Μοντγκόμερι.