Someone to Watch Over Me
Οι πάντες στο Ρόουζγουντ κρύβουν ένα μυστικό κι είναι θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί. Τέσσερα συγκεκριμένα κορίτσια το ξέρουν καλά αυτό.