Μέγαρο Μπίτι
Απειλητική παρουσία διακόπτει τις οικοδομικές εργασίες στο Μέγαρο Μπίτι. Ο Νικ και η Κατρίνα χρησιμοποιούν πειράματα αιχμής για να διώξουν τα κακά πνεύματα.