Αποστακτήριο Jim Beam
Ο Νικ και η Κατρίνα βρίσκονται στο ιστορικό αποστακτήριο Jim Beam για να διερευνήσουν ισχυρισμούς εργαζομένων ότι μέσα στη μεγάλη αποθήκη δεν υπάρχει κλειδωμένο μόνο μπέρμπον.