Παλιές φυλακές της Κάμπρια
Η φυλακές της κομητείας Κάμπρια στην Πενσυλβανία στέγασαν διαβόητους εγκληματίες. Τον πρώτο καιρό γίνονταν και εκτελέσεις εκεί. Ο Νικ και η Κατρίνα εξετάζουν τα φαντάσματά τους.