Κλαμπ Bobby Mackey's Music World
Ο Νικ και η Κατρίνα χρησιμποιούν χάι τεκ εξοπλισμό για να αντιμετωπίσουν τα σκοτεινά πνεύματα στο πλέον διαβόητο στοιχειωμένο κλαμπ της Αμερικής - το Bobby Mackey's Music Mackey's.