Ford Mustang κάμπριο του 1967
Ο Τσιπ Φουζ και η ομάδα αναλαμβάνουν το πρώτο όχημα κάποιου. Μια Mustang του 1967 που χρειάζεται απεγνωσμένα βοήθεια.