Lotus Europa του 1972: Μέρος 1ο
Ο Τζέι Λένο ετοιμάζει μια Lotus Europa του 1972 για τον Τζον που πηγαίνει αναψυκτικά κάθε Σαββατοκύριακο στο συνεργείο της εκπομπής του.