Όχημα SEMA-Chrysler 300
Ο Τσιπ Φουζ και η ομάδα επαναφέρουν στη ζωή μια Chrysler 300 και την χαρίζουν σε έναν συμμετέχοντα σε συνέδριο της SEMA.