Φορτηγάκι Chevy Pickup του 1954
Ο Τσιπ και η ομάδα φτιάχνουν τη Chevy του 1954 ενός συνταξιούχου δασκάλου, που την εγκατέλειψε για να πληρώσει τα δίδακτρα των δίδυμων κορών του.