Φυλακισμένοι και έξαλλοι
Κοντά στην πηγή ένα εγκαταλειμμένο κλουβί είναι η μοναδική σωτηρία. Τίαλ και Φρανκ κερδίζουν σε τοξοβολία. Δεύτερος κροκόδειλος αναστατώνει τον Ουές.