Σαν ζόμπι που καταρρέουν
Ο Ουές αναζητά τρόπο να εκδικηθεί έναν κροκόδειλο. Ένας παίχτης φέρνει το πρώτο μεγάλο θήραμα. Η ερημιά αναγκάζει δύο ακόμα παίχτες να αποχωρήσουν.