Καταραμένη κόλαση
Ουές και Στι φτιάχνουν φράγμα για ψάρια σε νερά γεμάτα κροκόδειλους και πιάνουν την πρώτη ψαριά. Καύσωνας δοκιμάζει τις αντοχές του Τζο και του Φρανκ.