Ο θάνατος του Μάικλ Ροκφέλερ
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά την εξαφάνιση μιας διασημότητας, μια ολυμπιακή φανέλα και το μαχαίρι ενός κανίβαλου.