Ο Μοχάμεντ Άλι σώζει την κατάσταση
Ο Ντον Γουάιλντμαν εξετάζει ένα μετάλλιο ήρωα, ένα τρομακτικό άγαλμα και μια σκανδαλώδη εφημερίδα.