ΑΤΙΑ με τη μορφή μαύρου ιππότη
Ο Ντον Γουάιλντμαν εξετάζει έναν γενναίο ήρωα, έναν πρωτοπόρο των πολιτικών δικαιωμάτων και μια παράξενη θέαση ATIA.