Τα οστά του Βενιαμίν Φραγκλίνου
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα μακάβριο σύνολο οστών, ένα αεροπλάνο που έχει καταληφθεί και έναν θρύλο της λογοτεχνίας.