Ευδαιμονία στα προάστια
Νεόνυμφοι που είναι λάτρεις της διασκέδασης αναζητούν το τέλειο, παντοτινό τους σπίτι στα προάστια, αφού κέρδισαν 4,75 εκατομμύρια δολάρια.