Καναδάς: όνειρο ζωής
Η Λάνα και η Σάνον θέλουν να βρουν ένα παντοτινό σπίτι στον Καναδά, όπου θα μπορούν να μεγαλώσουν τα δραστήρια παιδιά τους.