Strategy
Ο Μικάμι πρέπει να επιστρέψει στο υπουργείο, τον υπερασπίζονται οι μαθητές. Οι έρευνες αποκαλύπτουν μυστικό πληροφοριοδότη. Αναμέτρηση με την εξουσία.