Awareness
Η Κανζάκι ερευνά έναν φόνο που σχετίζεται με παλιό της ρεπορτάζ. Ο Μικάμι προκαλεί διαφωνία στους φοιτητές. Αποκαλύπτονται σκευωρίες του υπουργείου.