Η σύμπτωση των 50ών γενεθλίων της Έιμι και των 25 χρόνων γάμου της με τον Ματ εμπνέει τον Ματ να ξεκινήσει μαζί της ένα περιπετειώδες και ρομαντικό οδικό ταξίδι στην Καλιφόρνια.