Ο Ζακ βούλιαξε στη στασιμότητα και μένει ακόμα στο σπίτι. Ματ και Έιμι πασχίζουν να τον πείσουν να προχωρήσει στη ζωή του, τότε όμως η νέα σύντροφός του αλλάζει τις φιλοδοξίες του.