Οι Ρόλοφ αντιμετωπίζουν δραματικές αλλαγές όταν ένα από τα δίδυμα φεύγει επιτέλους από τη φάρμα. Ακόμα, ο Ματ και η Έιμι πρέπει να διαχειριστούν την κατάσταση του γάμου τους.