Οι ερευνητές παραψυχολογίας Έιμι Μπρούνι και Άνταμ Μπέρι, και ο πνευματιστής Τσιπ Κόφεϊ βοηθούν οικογένειες που βασανίζονται από ανήσυχα πνεύματα.