Το πνεύμα του σχολείου
Ένα σκοτεινό πλάσμα φημολογείται ότι κρύβεται σε ένα εγκαταλελειμμένο σχολείο. Οι ιδιοκτήτες καλούν την Έιμι, τον Άνταμ και τον Τσιπ για να διώξουν αυτό το τρομακτικό πνεύμα.