Διαλείψεις
Έιμι, Άνταμ και Τσιπ σπεύδουν στην απεγνωσμένη έκκληση ενός ζευγαριού. Η γυναίκα φοβάται ότι σατανική οντότητα κατέλαβε τον άντρα της και του προκαλεί διαλείψεις κι εκρήξεις θυμού.