Μυστικά μέσα σε κρύπτες
Έιμι, Άνταμ και Τσιπ ερευνούν ένα εστιατόριο που κάποτε χρησιμοποιούνταν ως αυτοσχέδιο νεκροτομείο. Ένα πανίσχυρο πνεύμα φημολογείται ότι στοιχειώνει το κτίριο.