Jake and Amy - Week Two
Ο Τζέικ και η Έιμι φεύγουν νωρίτερα και η γυναίκα του Πολ, η Κέιτ, τον αναγκάζει να αντιμετωπίσει τις πραγματικότητες του γάμου τους.