Walkout
Μια ομάδα μαθητών του Τσικάνο το 1968 έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα στους Αμερικανούς εκπαιδευτικούς και διαχειριστές που κυριαρχεί μέχρι σήμερα.