Paul and Gina - Week Seven
Ο Πολ γίνεται έξαλλος με τα μυστικά της Κέιτ και της Ρόζι, αλλά ξαφνιάζεται που η αναγκαστική θεραπεία της Τζίνα έχει θετικά αποτελέσματα.