Paul and Gina - Week Three
Η σειρά "Μαθήματα Ψυχολογίας" κάνει μια δυναμική εστίαση στη μοντέρνα κοινωνία και στη ψυχανάλυση, μέσα από τις ιστορίες διάφορων ατόμων.