The 10 Hosties of Beto Martín
Εκεί που φαίνεται ότι καλύτερα δεν γίνεται για τον Μπέτο, μια μυστηριώδης προσφορά απειλεί να καταστρέψει τη νεοαποκτηθείσα σταθερότητά του.