Αφού η πρώτη του επιτυχία ως μάνατζερ ναυαγεί, ο πρώην ποδοσφαιριστής Μπέτο Μαρτίν προσπαθεί απεγνωσμένα να σώσει το δοκιμαζόμενο πρακτορείο του.