Sile, Nole
Οι υπάλληλοι του πρακτορείου Κριστίνα, Μάριο και Αρμάντο κάνουν εικασίες για την αιτία του εκρηκτικού καυγά μεταξύ Μπέτο και Μιγκέλ.