Μπάρες χρυσού και Παναγιά βοήθα
Στο Κολοράντο, η μόνη ελπίδα του Τοντ για αυτή την περίοδο βασίζεται σε μια νέα περιοχή, την «Κοσμηματοθήκη». Μήπως, όμως, είναι ήδη εξαντλημένη; Ακόμη, ο Φρέντι ρίχνει μια βόμβα.