Έκλειψη χρυσού
Από το ορυχείο του Τοντ στο Κολοράντο είναι ορατή μια σπάνια έκλειψη ηλίου, αλλά αυτός αγκομαχά κάτω από τις 800 ουγγιές για αυτή την περίοδο. Ο Ρικ έχει άσχημα νέα για τον Πάρκερ.