Κινγκ Κονγκ
Ο Πάρκερ εκπληρώνει ένα όνειρο ζωής, αγοράζοντας την πρώτη του γη για εξόρυξη στο Κλοντάικ. Ακόμη, ο Τοντ αξιοποιεί τη χημεία για να σπάσει έναν ογκόλιθο που του φράζει τον δρόμο.