Κρίσιμες στιγμές
Η έλλειψη χρυσού αυξάνει την πίεση για όλους, και η άρνηση του Στιβ να αφήσει τον Σον να πάει στο Μπλαφ προκαλεί σύγκρουση πατέρα και γιου. Ακόμη, η Έμιλι μαθαίνει άσχημα νέα.