Χρυσσοφόρα όνειρα
Ενώ ο Ντέρεκ διαπιστώνει τι μπορεί να κάνει η καλύτερη βυθοκόρος στην Αλάσκα, ο Βέρνον σχεδιάζει μια κλοπή από έναν παλιό εχθρό. Ο νέος δύτης της Έμιλι κάνει την πρώτη του βουτιά.