Γκολντ Νταστ
Το Ιστορικό Σαλούν Γκολντ Νταστ στο Νομ τςη Αλάσκα φιλοξενεί επισκέπτες που ήρθαν να κάνουν τους χρυσωρύχους το καλοκαίρι.