The One With The Soap Opera Party
Ο Ρος ενθουσιάζεται όταν γνωρίζει μία καθηγήτρια Παλαιοντολογίας, αλλά τρομάζει όταν του λέει ποιοι ήταν οι πρώην της. Η Μόνικα μεθάει.