The One Where No One Proposes
Η Ρέιτσελ βρίσκεται αρραβωνιασμένη με τον Τζόι λόγω παρανόησης αντί με τον Ρος που θα έκανε πρόταση γάμου. Η Φοίβη λέει ότι ο Ρος έκανε την πρόταση.