The One Where Ross Hugs Rachel
Ο Τσάντλερ και η Μόνικα λένε στον Τζόι και τη Ρέιτσελ ότι θέλουν να συζήσουν. Η Μόνικα πληγώνεται με την αντίδραση της Ρέιτσελ.