The One With Unagi
Ο Τσάντλερ και η Μόνικα θα έφτιαχναν δώρα για την επέτειο, αλλά δεν το έκαναν. Ο Ρος προσπαθεί να μάθει πολεμικές τέχνες στη Ρέιτσελ και τη Φοίβη.