The One Where Chandler Can't Cry
Η Τζιλ θυμώνει με τη Ρέιτσελ και θέλει να αποπλανήσει τον Ρος. Η παρέα ανακαλύπτει πορνό ταινία με την Ούρσουλα. Ο Τσάντλερ δεν εκφράζει συναίσθημα.